Verzendbeleid
Bij De Wit Modehuis doen we er alles aan om je bestelling snel en zorgvuldig te verwerken, zodat je jouw aankoop zo snel mogelijk in huis hebt. We begrijpen hoe belangrijk het is om je bestelling op tijd te ontvangen en streven ernaar om het verzendproces zo soepel mogelijk te laten verlopen.
Levering
Nadat je bestelling is geplaatst, wordt deze zorgvuldig verwerkt en klaargemaakt voor verzending binnen maximaal 5 werkdagen. In deze periode controleren wij je artikel en zorgen we ervoor dat alles in perfecte staat is voor verzending.
Let op, gaat het om een customized item dan komen daar nog 2 dagen bij.
Tijdens deze verwerkingstijd houden we je uiteraard op de hoogte. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je per e-mail een track & trace-code zodat je jouw pakket eenvoudig kunt volgen.
De totale verwachte levertijd bedraagt gemiddeld 7 tot 14 werkdagen, afhankelijk van de bestemming. Houd er rekening mee dat vertragingen kunnen optreden, vooral tijdens drukke periodes zoals feestdagen of kortingsacties.
De uiteindelijke levering wordt doorgaans verzorgd door PostNL. In sommige gevallen kan dit afwijken en wordt de bestelling bezorgd door een van de andere vervoerders, zoals DHL, Bpost etc..
Verwerking & verzendmethode
Alle bestellingen worden standaard verzonden via onze vaste verzendpartner. Als extra service bieden wij gratis verzending voor al onze klanten, ongeacht de bestemming.
Let op: de uiteindelijke levertijd kan iets langer zijn door onvoorziene omstandigheden zoals hoge vraag, slecht weer, vertragingen bij de vervoerder of door een pandemie. We houden je uiteraard op de hoogte van de status van je bestelling.
Levering niet mogelijk
Indien de opgegeven informatie en/of adresgegevens onjuist of onvolledig zijn waardoor de bezorging niet kan plaatsvinden, valt dit onder de verantwoordelijkheid van de klant. Het is van belang dat de klant te allen tijde correcte en volledige gegevens verstrekt om een succesvolle levering te garanderen.
Als wij bij het verwerken van de bestelling constateren dat bepaalde gegevens ontbreken of onjuist lijken, proberen wij direct contact met je op. De bestelling wordt pas verder verwerkt na bevestiging. Houd er rekening mee dat dit tot vertraging kan leiden wanneer er niet tijdig op onze berichten wordt gereageerd.
Let op: onze e-mails kunnen per ongeluk in je ongewenste mailbox terechtkomen. Wij doen ons best om dit te voorkomen, maar dit ligt buiten onze controle. Controleer daarom altijd ook je spamfolder.
Indien pas achteraf blijkt dat de gegevens niet correct of volledig waren en de bezorging daardoor is mislukt, zijn de retourkosten naar ons magazijn voor rekening van de klant. De bestelling moet dan opnieuw worden verwerkt, waarbij de standaard levertijd van 6–12 dagen opnieuw van toepassing is.
Wijzigingen en annuleringen
Wil je een wijziging aanbrengen in je bestelling? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via klantenservice@dewitmodehuis.nl. We zullen ons best doen om je verzoek te verwerken, maar houd er rekening mee dat de verwerking direct na ontvangst van je bestelling start.
Contact
Heb je vragen over je bestelling of heb je deze na 14 werkdagen nog niet ontvangen? Neem gerust contact met ons op via klantenservice@dewitmodehuis.nl.
We streven ernaar om binnen 48 uur te reageren.
Bedankt voor je bestelling bij De Wit Modehuis!
We waarderen je vertrouwen en doen ons uiterste best om je de beste service en een snelle levering te bieden.